Skip to main content
Solved

how can i get Microstation v8 cells from library into new dgn

Forum|alt.badge.img

Best answer by gerretje

Hallo Itay,

Dank voor reactie.

Ik probeer het ook dmv DGNSTYLER. Krijg nu wel een boundry van de cell maar cel is niet zichtbaar.

Het is een library V8 verkeersborden zoals Fugro deze levert en moet hangen aan een punt welke gegenereerd wordt uit een Shape naar DGN

Groet en dank Gerrit

View original
Did this help you find an answer to your question?

3 replies

itay
Supporter
Forum|alt.badge.img+17
  • Supporter
  • March 6, 2017

Hi @gerretje,

Can you provide more context ?

Usually FME works with a library file in which the cells are specified, this is done via the DGNStyler transformer.

Forum|alt.badge.img
  • Author
  • Best Answer
  • March 6, 2017

Hallo Itay,

Dank voor reactie.

Ik probeer het ook dmv DGNSTYLER. Krijg nu wel een boundry van de cell maar cel is niet zichtbaar.

Het is een library V8 verkeersborden zoals Fugro deze levert en moet hangen aan een punt welke gegenereerd wordt uit een Shape naar DGN

Groet en dank Gerrit

itay
Supporter
Forum|alt.badge.img+17
  • Supporter
  • March 6, 2017
gerretje wrote:

Hallo Itay,

Dank voor reactie.

Groet en dank Gerrit

Je zou kunnen proberen om de cell size te vergroten via een scale factor ipv master units

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Cookie settings